آزاد

با سلام به وبلاگ ما خوش امدید امیدوارم اوقات خوبی را سپری کنید با تشکر مدیریت وبلاگ

آزاد

با سلام به وبلاگ ما خوش امدید امیدوارم اوقات خوبی را سپری کنید با تشکر مدیریت وبلاگ

تقدیم به تمام والدین بی ملاقاتی در آسایشگاه سالمندان

تقدیم به تمام والدین بی ملاقاتی در آسایشگاه سالمندان 

تیک تاک ساعت اینجا مرا یاد تو می اندازد
پسر کوچک من یادت نیست
تا سحر بر سر بالین تو بیدار نشستم
که مبادا پشه ای
بزند نیش بر آن صورتِ زیبای تو فرزندِ گلم
یا که در نیمۀ شب ها نکند شیر بخواهی
و من از گریه و بی تابی تو
خواب ، وغافل باشم
پسر دلبندم
من در اینجا پدری می بینم
که به تنهایی خود می گِرید
مادری گوشۀ دیوار پریشان وضعیف
خیره بر سقف
و شاید مرگ است
حال و احساسِ همه طوفانیست
و به هر ثانیه یک عُمر تلاطم دارد
سوز این حالِ غریب
می زند طعنه به سرمای وجود
و چه اینجا سرد است
وای انگار زمستان شده است
نکند خوب نپوشی تو لباس
این تمام تنشِ ذهن من است
چون که در لرزشِ دستانِ نحیفم انگار
نیست دیگر که توانی به پرستاری تو
من در این حالِ ضعیف
من در این حالِ به ظاهر دَم مرگ
از خدا میخواهم
برود خار به چشمم اما
نرود خار به پای تو عزیز مادر


admin: حمیدرضــا
نظرات 8 + ارسال نظر
languageclasswithus یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 22:34 http://languageclasswithus.blogfa.com

عزیزم دوست داشتم بیای از وبلاگم استفاده کنی نه اینکه فقط نظر بدی و تبلیغ وب خودتو بکنی .
من بعضی موقعا که می رم تو یه سایت حداقل یکی دو تا مطلبو می خونم بعد آدرس وبم هم می نویسم . از این نظرات زیاد داشتم ولی به هر حال ممنون.

سلام، خیلی زیبا و تاثیرگذار بود.موفق باشید

حامیان عدالت پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 13:35 http://hamiyanedalat.blogfa.com

سلام دوست عزیزمن بسیارزیبابود انشالله موفق باشیدالتماس دعا

نگار چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 20:48

سلام دوست عزیز پست قبلی اون یکی ادمین خیلی بهتر بود شما گفته بودین قرار نیست تو این وبلاگ مطلبی کپی کنید اما از نگارش این پست مشخص هست که کپی چون مطالب در سمت چپ صفحه قرار گرفته موفق باشید

این پست کـــپی از فیس پوک بنده هست :)...به این دلیل که نوشته شده داشتم کپی کردم....سپاس

---------------------------------------------------------------

مهران: دوست عزیز اگر از پستی خوشت نمیاد نظر نده دلیل نداره تحلیل کنی کدوم بهتره کدوم نه انتقاد خوبه اما اینجوری نه

sanaz چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 18:50

سلام عززززییییزززمممم خوبی؟؟؟
من

ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............
منتظر نظرت هستم چون اینجوری خوشحالم میکنی...
فعلا بابای
sani77hoori.blogfa.com

آرتاموزیک چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 15:30 http://artamusic.ir

دانلود فیلم و موزیک در وب سایت ما با سرعت دانلود فوق العاده
www.artamusic.ir

... چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 10:57 http://5326.blogfa.com

سلام دوست عزیز
زیبا بود

ehsan چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 10:48 http://dayi2013.blogfa.com

سلام عزیزم، ممنون که بمن سرزدی، دایی قربونت
مخلص همه پدر و مادرا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.